onsdag den 16. marts 2016

MOR MED STORT M


Bertram er nu 6,5 uge
- og det er nu blevet tid til at vende tilbage til bloggen ,
i hvert fald for en kort stund! 

Der er sket meget siden den 1. februar, hvor Søren og jeg blev forældre til en lille smuk dreng, med navnet Bertram.

Navnet valgte vi allerede inden vi tog til kønsscanning
da jeg kun var 15 uger henne. Jeg fandt navnet helt tilfældigt på 
en navneliste (var faktisk nederst på listen) - men jeg var ikke et sekund i tvivl
da jeg så navnet!  Vi kender ingen der andre der hedder det,
så vi var aldrig kommet på navnet, hvis jeg ikke havde set det på nettet.
Bertram betyder forresten visdom, hvilket er lidt fint :) 

Jeg ELSKER at være mor til Bertram 
og nyder virkelig hvert sekund med vores lille mand.
Han er bare SÅ skøn, sød, dejlig og nysgerrig
- og jeg nyder at være blevet en lille familie. 

____________________________

Jeg har desværre ikke haft tid til at pleje bloggen,
da B tager AL min tid... og når han så (endelig) sover
så sidder jeg begravet i min masterafhandling,
skyper med min mastergruppe eller er taget et smut til København.
Så søvn er der ikke meget af... kun typisk 2-3 timer om natten
- men pyt, han er SÅ fantastisk! 


Bertram er allerede vant til at mor er nødt til at være væk
fra ham - første gang var han ikke engang 1 mdr. gammel. 
Jeg var nødsaget til at tage på masterweekend i Holbæk,
så Bertram og Søren tog på hotelophold i Roskilde. 
På den måde kunne jeg komme hjem og sove med dem om natten på hotellet,
eller sove, det gad Bertram ikke rigtig den weekend :P 
Det var egentlig fint at være lidt væk fra ham og
få mærket efter, nu hvor der sker så meget 
når man bliver mor og jeg vidste at Søren ville klare
det til UG :) Men at blive mor oven i at færdiggøre en master, 
det kan jeg nu altså ikke anbefale nogen!  

Bertram vokser helt vildt og til 5 ugers undersøgelse blev han målt til 59 cm
og 5200 gram. Han elsker mad - men gider ikke sove ( med mindre det er i vores arme)...  :D 



11 kommentarer: