fredag den 9. november 2012

BILLEDVÆG - inspiration

















"Hvad er I mest til?"

Nu har jeg i efterhånden meget meget LANG tid, haft store planer om at få lavet en lækker billedvæg i min lejlighed (faktisk i begge lejligheder). Det er dog et projekt som har taget utrolig lang tid og som overhovedet ikke er færdigt (læs som i: jeg er nærmest ikke rigtig kommet i gang). Men nu skal det altså snart være, problemet er bare, at jeg 1) ikke ved hvilke billeder der skal hænges op, 2) hvilke rammer billederne skal hænges op i og 3) hvordan billederne skal hænge i forhold til hinanden. 4) hvilken væg der skal bruges. Der er så mange muligheder og jeg kan ikke finde ud af hvad der vil være pænest. 

Jeg er nok bare nødt til at springe ud i det og jeg lover selvfølgelig at vise jer resultatet, når jeg engang bliver færdig! ;)



Ha´en dejlig fredag ;)


3 kommentarer:

  1. Har selv gået og overvejet en sådan væg, så tak for lidt inspiration.. ;) For mit vedkommende ville det nok blive mest billeder af familie, venner, rejser osv. så det er lidt personlige ting der siger noget om mig.. Men kan også godt lide at der er sat citater ind i nogle af rammerne.. Svært.. Men har lige fundet ud af, at jeg bedst kan lide at rammerne har den samme farve eller kun 2 forskellige.. ;) Glæder mig til at se dit resultat..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej "anonym"

      Tak for din fine kommentar :) Inspirerende!

      Mit projekt er desværre gået i stå, da jeg står og skal flytte ud af min lejlighed i næste måned. MEN jeg regner snart med at finde et hus, sammen med min kæreste - så begynder jeg på projektet igen ;) Jeg tror også at det ender med samme farve rammer og en blanding af citater, billeder/malerier og fotos.... Jeg glæder mig til at komme igang med det.!

      Slet
  2. Jeg synes simpelthen at billedvægge er så flotte! :)
    Tjek evt. min egen billedvæg her: http://klipogkogekunst.blogspot.dk/2013/04/billedvg.html

    SvarSlet