lørdag den 13. juli 2013

GRANATÆBLE - MATAS når det er bedst ;)

Saltbodyscrub 
49,95 kr. 
Bodyshampoo 
49.95 kr.


Bodylotion 400 ml. 
59.95 kr. 


Jeg er normalt KUN til Beaute Pasifique´s produkter,
MEN jeg prøvede ved et tilfælde Matas nye granatæbleserie! 
OG hold da op hvor er den lækker!

Den kan klart anbefales...
- jeg bruger de tre produkter hver eneste dag
først bruger jeg saltbodyscruben (under bruseren)
 og dernæst bodyshampoen 
Efter badet påfører jeg en masse bodylotion!

SÅ hvis I leder efter nogle lækre "hverdagsprodukter"
- så kan granatæble serien klart anbefales...

Ha´ en dejlig lørdag:D 





2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også dem med granatæble, de dufter så skønt!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Anne - man kommer helt i sommerstemning ;) - og produkterne efterlader huden fantastisk blød!

      Slet