onsdag den 3. september 2014

MASTER I PROFESSIONEL KOMMUNIKATION


I lørdags startede jeg på min Master hvilket
 var en utrolig stor oplevelse!

Jeg mødte op på Roskilde Universitet og hilste
pænt på mine 33 medstuderende som havde en gennemsnitsalder
på omkring 40 år! 

Største delen havde fine titler, var direktører
eller havde taget en relevant kandidatuddannelse 
- ja, var på toppen af deres karrierer.

Puha, må indrømme at det gav mig en lille klump i halsen,
MEN det gik super fint og jeg er sikker på at min "indre nørd" kommer til at trives med at blive udfordret, stimuleret og ikke mindst inspireret!

Jeg er utrolig taknemmelig for at blive lukket
ind i sådant et fint miljø og jeg er ikke det mindste i tvivl om
at det bliver 2 sindsygt spændende (og hårde) år !!!


Jeg skal allerede på min første
MASTER WEEKEND 
her den kommende weekend,
med undervisning fra fredag - søndag.

Det skal nok blive godt!


Vi læses ved ;) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar