onsdag den 6. januar 2016

Kuk kuk....


*GODT NYTÅR TIL JER ALLE*


Sikke stille der har været på bloggen...

Men der har bare været så meget! 
Det at være gravid i niende måned og flytte en masse rundt,
ja - vi skal faktisk flytte igen i næste uge og det bliver det fjerde sted
alene i løbet af min graviditet 
(Se: Abe der holder sig for øjenene).
Men det er heldigvis gået fint med at bo de forskellige
steder, dog trænger jeg bare til en base - 
og et sted hvor jeg kan gøre klar til vores lille mand. 
____
Oven i det hele læser jeg fortsat på min master og det betyder også
en masse tid med hovedet nede i bøgerne og møder med studiegruppen. Her i weekenden skal jeg afsted på masterophold (hvilket bliver lidt hårdt som højgravid) og næste weekend står på 24 timers eksamen. Her midt i januar starter jeg også op på min masterafhandling (som jeg forventer afsluttet 1.juni 2016), så han må godt blive inde i mavsen et par uger endnu! 

__________
Jeg er lige trådt ind i uge 38 (37+0), hvilket betyder at
jeg nu kan føde hvornår det end skulle være 
- uden at lillemanden går ind under
kategorien "for-tidlig-født".
Kroppen føles som om den er ved at sprænge og jeg ser virkelig frem til at
få hilst på ham der laver ballade inde i maven ;)  

_________________________

Vi er også ved at være i mål med bebseting! 
Gudskelov for nethandel - der har jeg købt størstedelen af tingene
og tilmed til en rigtig fin pris. 
I denne uge regner jeg med at få pakket hospitalstasken
og i næste uge får vi styr på de sidste køb. 

Lige nu ser jeg bare frem til den 15. januar
hvor vi får nøglerne til vores nye hjem i Odense.
 Nøj, det skal nok blive godt!  

Det var alt fra mig nu... - vi læses ved ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar