torsdag den 14. juni 2012

HERNING HERNING HERNING

                 Idag gik turen hjem til "min anden by" nemlig HERNING
Jeg kørte kl. 06.30 - ankom til Herning kl. 9.15..

 Kørte i denne lille racer :)
Jeg havde et møde med virksomhedens JBS - da jeg skulle have det sidste på plads vedr. eksamen på onsdag.
Nåede lige hjem til min lejlighed - i et par timer... 
 Blomsterne levede endnu
Tilmed fået fine knopper
Alt lignede sig selv.....
Pånær... min have samt terrasse, som var indtaget af en STOR Volvo gravko...
De er tilsyneladende igang med, at lave en større omlægning, så vi alle for større terrasser - det skal nok blive dejligt at flytte tilbage midt i august :)
Nu sidder jeg snart i bilen på vej hjem til Odense, hvor jeg skal hjem og have pakket til min MINI FERIE I KØBENHAVN! JUHUU! 



- Vi læses ved senere ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar