fredag den 15. juni 2012

ASSENS - Billeder fra den forgangne måned

Det var meningen at dette skulle være et lækkert indlæg - direkte fra KBH. Tasken var pakket, togbilletten bestilt og værtindegaven købt.... MEN af helbredsmæssige årsager, er jeg blevet rådet til, at ligge mig under dynen og foretage mindst muligt, hele weekenden. Dette betyder at jeg DESVÆRRE har måtte aflyse min miniferie til KBH. ØVVV!! - havde jeg virkelig set frem til! Men jeg må smutte forbi KBH og hygge med min skønne veninde Mette, på et andet tidspunkt <3! 
Jeg har nu pakket en anden kuffert,... og taget på ud på "landet" ... hjem til mine forældre i Tommerup, hvor jeg skal opholde mig HELE weekenden. 

I den anledning, har jeg kigget ipad´en igennem for billeder fra den forgange måned, og har fundet frem til en masse billeder, som jeg ikke har fået vist jer :) 

Tur til Assens 

Assens er en rigtig hyggelig by... 


Med hyggelige små torvepladser


 Her på dette torv, ligger en rigtig hyggelig butik


Med en masse fint brugskunst...


Min mor faldt også for en masse... 


 Butikken er ret stor, og rummer også en dametøjsafdeling.


Der var alverdens små søde ting 

Kunne have købt en hel masse :)

 Især denne flotte lysekrone er jeg ret vild med...

 Vi sluttede dagen af med frokost - ned til vandet.

Det var lidt fra "gemmerne".... jeg finder flere "glemte" billeder frem til jer senere... :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar