onsdag den 21. maj 2014

ELLE STYLE AWARDS 2014



I mandags var jeg en af de heldige,
der deltog i ELLE STYLE AWARDS 2014,
hvor Danmarks modebranche blev hyldet!



Det blev for første gang, afholdt i DR´s
store flotte koncertsal, 
med plads til omkring 2000 personer. 

Jeg var i ført en knaldrød (helt ny) kjole, med kig til maven
og fint mønster. Derudover havde jeg guldsmykker og røde negle
og jeg havde i dagens anledning, valgt at krølle mit hår.

Alle de lidt mere kendte personligheder (VIP), 
var inviteret til middag før showet 
- med de flotteste feminine og meget elegante borde.

 Desserten stod La Glace for !


Showet skulle transmitteres til tv 
(og bliver forresten vist på Tv3 puls på søndag) 
og det blev derfor en hel del forsinket,pga. diverse problemer med folk placeringer. 
SÅ showet gik ført rigtig i gang kl. 21.50 
(så næsten en hel time forsinket, hvilket var lidt træls!)

Men skønne Iben Hjelje var aftenens værtinde og hun gjorde det som altid - 
hamrende godt,på hendes helt egen fantastiske måde!
Line og jeg havde fået rigtig fine pladser,
vi sad på Balkon nr. 2 - lige midt for scenen.

Optrædener fra Julias Moon og Electric Lady Lab 
og modeshows fra de nominerede i kategorierne
"Årets designer" og "Årets stylist, 
sørgede alt i alt for en god og festlig stemning

Min smukke veninde Line var iført en af mine blondekjoler
og den passede bare så perfekt til hende, så jeg har
efterfølgende valgt at forære hende kjolen ;)


Den eftertragtede ELLE-pris, gik til velfortjente 
Jørgen Nørgaard
som i 1958 åbnede butikken "Nørgaard på Strøget"
og har solgt over 3 millioner af de ikoniske "striber" ;)
Det var et meget rørende øjeblik, da han modtog prisen
med et stående applaus fra hele salen. 
Det var tydeligt at mærke, at han var meget overvældet!  

For at se de andre vindere - : Tryk her
For at se alle de flotte kjoler - :  Tryk her 



Her er mit billede fra den 
"røde løber" ;)

Men hvad er et modearrangement uden en goodiebag ;) 
SÅ da vi forlod salen, modtog man en lille fin goodiebag 
- med produkter fra hovedsponsorerne LÓreal, Pandóra og Egekilde. 


Tak til min søde veninde Line, for den 
skønneste mandag - ever !



Ingen kommentarer:

Send en kommentar