søndag den 25. maj 2014

FYN ER FIN

Jeg har været på FYN i weekenden!!


Fredag aften spiste vi en lækker middag,
hjemme hos mine forældre, i mit barnedomshjem.

Min mor havde dækket utrolig fint op!

Lørdag morgen var mine forældre og jeg,
inviteret op til min mormor - til morgenmadshygge
og fremvisning af hendes nye (chikke)badeværelse ;)

Læg særligt mærke til den gule vipspand 

Lørdag formiddag (kl.10) mødte jeg ind på job
i IC COMPANYS, Vestergade Odense, da jeg havde sagt ja, 
til at tage en åben-luk vagt. 

Til sommer 2014, har jeg arbejdet i Companys - i hele 7 år 

Efter job, tog jeg hjem til min gymnasieveninde Mette
og senere kom vores fælles søde veninde Line. 

En vaskeægte tre-kløver <3

 Vi spiste lækkert aftensmad og spillede
spillet EGO - for at få lidt sandheder på bordet ;)

Jeg overnattede ved Line til søndag formiddag

Klokken 12 søndag, skulle jeg så mødes med min
barndomsveninde Signe - på Café Kræz.

Dejlig måde at starten sin søndag på! 

Her fik vi den lækreste brunchbuffet og
forfriskende smoothies. 
Café Kræz har bare den bedste søndagsbrunch!


Bagefter tog jeg igen hjem til mine forældre
hvor jeg fik eftermiddagskaffe og kage ude i haven, 
sammen med både min søde farmor, mormor og forældre.
Vi fik den lækreste nøddetærte - mums!


Ved en 18 tiden, kom Søren hjem fra 
drengerøvs-golftur i Jylland og tog mig med fra Fyn
og hjem til København. 


Alt i alt, har jeg haft den skønneste weekend på Fyn
og jeg tuller nu rundt i lejligheden, for at gøre
klar til en ny skøn uge :D

Ha´ en god   S Ø N D A G  aften !!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar