torsdag den 21. marts 2013

HOUSE DOCTOR // #SHOWROOM#

I onsdags var jeg ude og besøge 



Vi var et par stykker fra klassen, som skulle ud og interviewe Klaus Juhl, direktøren på House Doctor - i forbindelse med et projekt på TEKO....

Interviewet foregik i deres FANTASTISKE
 400 m2 nye showroom! 
- som jeg bare bliver nødt til at vise jer!!!!!!!
 Her afholdte vi mødet med Klaus


Jeg havde svært ved at holde fokus 
- med alle de skønne ting omkring mig ;)
Deres produktsortiment omfatter alt lige fra lysestager, kasser, puder, lamper, smykker, tøj, møbler, billeder og tæpper..
osv. osv.osv.osv.

Lækker stol 
- særligt puden er fræk!

De møbler vi holdte møde ved 
- var super fede..


Det jeg lagde særligt mærke til 
- var de mange skønne puder!
Se bare denne sofa 
 - som er fyldt op med de fineste puder!!!!.

De havde utrolig mange lækre reoler og borde

Se bare denne fine reol - som er på hjul!
(så kan man hurtigt, få rykket rundt på indretningen)

 Se hvor hyggeligt her er..



Jeg har en forkærlighed for krukker..- 
- og de her, er da bare for lækre!!!

Denne grå reol
 - er super flot og har en optimal størrelse!

Jeg har i mange år,
 ønsket mig et af deres fine vitrineskabe!


 " House Doctor, 
makes the recipe for a healthy home"

 Bemærk også, det flotte rustikke betongulv
 - som giver det hele lidt ekstra kant!

"Så er der dækket op" ;)


Hmm! - det her vitrineskab - er spot on!!

"Alt godt fra havet"  

Bemærk, den sorte bambusstige! 
- kunne være cool at bruge som et møbel i garderoben. 
Både til at hænge tøj, tørklæder og andet accessories på..

 Se alle de skønne kasser, i forårsfarver!



Det her er tæt på min illusion, 
om det perfekte kontor!


Der var også mange spejle, 
og skønne rammer.-




Så er "strandturen" reddet ;)

 Jeg er særligt vild med retro skamlen.
 - og spejlvæggen

Skøn mix af forårsfarver

Et anderledes møbel

Hyggehjørne..

Flere skønne strandtasker.. 

..samt badeværelsestilbehør

Fede møbler...

Dette var klart, et af mine yndlingshjørner ;) 

Her ses deres selskabslokale..


 Her kan I fornemme, 
de mange kvadratmeter..

 De har en masse nips!



"Det kreative hjørne"

De sælger også tøj og smykker...

Jeg er vild med brugen af 
bogstaver i indretningen..
"MIX"


LÆKRE REOLSYSTEMER

De 400m2 showroom
- havde stylisterne fået udnyttet til perfektion!

Skøn billedevæg!! 
- HD laver de fineste "billeder"!! 

SE den alt for skønne læder skammel!!


Fin, fin FIN!

Deres "outdoor" sortiment


Hvis bare man havde et hus....

Metal er gennemgående 
- i hele deres kollektion

Praktisk og lækkert!

Som I kan se
 - er materialet "TRÆ" også dominerende
i deres kollektion


 SKØN læderbænk!!!

Smukke omgivelser! 


WOW, jeg var og er helt solgt!!!!!!

Hvad med jer? 
- blev I inspireret ;) 


----HA´ en skøn weekend!!! ----

Ingen kommentarer:

Send en kommentar