lørdag den 9. marts 2013

"Krøller eller ej"



Go´lørdag morgen til jer ALLE :)

Har I puttet godt? 

(....Jeg kunne nu godt have brugt min kæreste under dynen, men han er desværre i Frankrig - på skiferie)
_________________________________________
MEN - igår havde jeg simpelthen den hyggeligste aften!!! 
- en skøn aften i selskab med 5  skønne ladies 
og lækkert mad! Vi fik rigtig tøsehygget, ja..... vendt hele verdenssituationen i selskab med en omgang god rødvin....
 - fantastisk!
Det var også første gang, at jeg havde min nyindkøbte cardigan på! 
- som I kan se, er den fyldt med skøn glimmer - men jeg viser jer flere billeder af den, her en af de kommende dage...- den er virkelig fin ;) 

_________________________________________
Dagen idag skal - som altid- bruges på at komme til behandling i Sønderborg.....- men efter behandlingen, kører vi direkte ned i sommerhuset på LANGELAND, ned til mine forældre - som allerede er i fuld gang med at få sommerhuset til at shine ;) 

YEAH! 
Det skal nok blive en skøn weekend 
(som slutter af med, at kæresten kommer hjem til DK på søndag)


Ha´ en skøn weekend :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar