tirsdag den 5. marts 2013

"Ååååååh... ABE, Åååååh ABE"


I weekenden flyttede min nye #ABE# ind....
 Selv æsken oser væk af dansk design


Bag på æsken - er der information om "aben"


Siderne på æsken er også fine..

Bemærk alle de små stregtegnede "aber"


Så fik jeg åbnet æsken...



Her blev jeg mødt af en fin folder

Nede under en masse fnuller - gemmer den sig

Se hvor fin den er :D
Den skal nok få det godt, her hos mig :P




Kay Bojesen arbejdede ud et mantra om, at der skal være liv, blod og hjerte i tingene. Det er særligt tydeligt hos hans elskede trædyr, som i årevis har fyldt børneværelser med smil og sendt drømme på langfart. De er skabt med kærlighed, fantasi og intelligens og følger dig fra barn til voksen.



Kay Bojesen Aben blev skabt i 1951 og blev hurtigt efterfulgt af bjørnen og elefanten. Kay Bojesen Aben med gavtyveblikket og den lyse vom har forvandlet børneværelser til urskove og sendt drømme på langfart. Aben bliver en livsvarig ven, der følger dig fra barn til voksen.



Størrelse: H 26,5 cm
Materiale: Teak





Min dag idag,
står på job i Companys
- blandt en masse skønne forårsvarer..
 #det skal nok blive farligt# :P

 Ha´en SKØN tirsdag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar