mandag den 16. september 2013

KØBENHAVN, KØBENHAVN, KØBENHAVN

Så blev det mandag.. 
- og jeg har haft en skøn weekend hjemme på Fyn!

Weekenden har stået på;
- Aftensmad hos min farmor
-  Hygge med min svigerinde, nevø og niece
-Tur til Randers, op til min mormors kæreste 
efter det længe ventede vitrineskab og langbord
-Arbejde i Companys og Saint Tropez
- Festlig 40 års fødselsdag
- Hygge hos svigerforældrene
OG søndagshygge hos mine forældre


Jeg spiste aftensmad hos min søde farmor
- i selskab med min far
(min mor var til konference
i Scotland) 

Derudover var Søren og jeg til
en hamrende god 40 års fødselsdag
- vi endte med at lukke og slukke ;)

 Selvom det har været en TRAVL weekend,
så var der lidt tid til at slappe af ;)
(mit yndlingshjørne, hjemme hos
mine forældre i Tommerup)


Nu har jeg så taget hul på en ny uge
og hvilken bedre sang kan man høre 
- end MADS LANGER 
med hans egen version af Peter Belli´s sang
" København"

Tryk på billedet nedenfor, og nyd sangen sammen med mig ;)


Håber at I alle får en skøn dag!! :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar