tirsdag den 17. september 2013

H&M børnetøj til piger - fra str. 50- 140


I takt med, at flere og flere følger min blog
- har jeg valgt at lave et indlæg,
som er aktuelt for mange af mine læsere....

- nemlig børnetøj ;)

I dette indlæg er der derfor fokus på 
H&M´s børnetøj til piger
i str. 50-140

:)

str. 50 - 92 

Det her sæt er SÅ yndigt!!
- måske man skulle købe det og
se om det engang blev aktuelt? ;)
(selvom det er laaaangt ud i fremtiden)


Body´er behøver ikke at være kedelige ;)

De her leggins,
 er jeg også helt vilde med!
De ville være perfekte, med en
tynd hvid tunika udover..




 Lidt lyserød er altid godt ;)


 Almindelige jeans,
kan bruges til alt!


Langærmet bluse med feminine detaljer..

Den her buksedragt, kan jeg heller ikke stå for!
- nøj, hvor er den kær :D

 Leggins der pifter et hvert outfit op!


 Basic bodyer kan altid bruges...




  Sød og fin buksedragt!




Feminin flyverdragt ;)

str. 92- 140 

Cool med prikker ;)



 Vesten kan bruges over en kjole
eller en almindelig langærmet bluse

  Sødt sæt 
- man får tre dele for kun
179 kr. 

Afslappet og feminin




Hvis bare den havde været i min størrelse :P



 Afslappet og fin
- på samme tid!



Cool skjorte til hverdag...


  Skinny jeans


Feminin boheme


 Kjolen kan bruges over et par strømpebukser,
 leggins eller et par skinny jeans..




Priserne er mellem 50 - 300 kr.
- og kan findes via dette link



Se med i næste uge hvor jeg blogger 
 om H&M´s drengetøj...

;) Ha´ en dejlig tirsdag! 


2 kommentarer:

  1. Der er bare så meget sødt tøj i H&M. Jeg er især vild med de stribede gamacher med sløjfer - de er SÅ fine! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har de virkelig - og til gode priser!! JA :) de er virkelig virkelig fine.... Man får helt lyst til at købe dem ;)

      Slet