fredag den 22. november 2013

TEGLVÆRKSSKOVEN....


For 13 dage siden, fik jeg den lækreste 4-retters menu
da jeg var til "mortensaften" sammen med min svigerfamilie
på Restaurant Teglværksskoven i Nyborg.

...Det var virkelig en udsøgt middag....

MENU

Velkomst
canapeé- sprød kartoffel  saltede nødder 


Stegt jomfruhummer
hummersauce – grønkål – æble – citron

Gåsebryst & lår
jordskok – calvadossauce – honning – rødbede – rosenkål

Ris a l`mande
kirsebærsorbet – kandiserede mandler

 Jeg er utrolig imponeret over hvor lækkert det smagte 
og servicen var helt i top! 

Ris a l´mande er normalt ikke noget jeg er 
så pjattet med, men de serverede en
ris a l´mande som slog benene væk under mig 
og det er uden sammenligning
,den bedste dessert jeg nogensinde har smagt!! 

Restaurant Teglværksskoven får mine
bedste anbefalinger, det er helt sikkert et sted
jeg vender tilbage til ;) 

MUMS!

Ha´ en skøn fredag derude ;) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar