lørdag den 11. januar 2014

LØRDAG EFTERMIDDAG

GOD LØRDAG EFTERMIDDAG! 

Velkommen "indenfor" ;)
Denne weekend står på lidt af hvert, 
men jeg vil lige vise jer, de fine nye billeder som Søren og jeg, 
lige har fået hængt op i lejligheden...


Jeg er helt vild med de tre billeder,
som jeg fik i julegave af mine forældre! 

Vi har hængt dem meget centralt, så de både kan ses
 fra soveværelset, stuen og fra køkkenet.

Billederne passer også rigtig fint til
de andre elementer i køkkenet...
F.eks. mine HAY - og Arne Jacobsen viskestykker
og sorte gummikurv med natursten fra Fyn


Derudover har vi i dag også fået hængt vores nye knivskinne fra
Rosendahl op. Den matcher vores fire Rosendahl knive og skaber
mere bordplads, i forhold til vores daværende knivblok.

_________
Resten af dagen står på andre små praktiske gøremål,
inden vi så kan slutte aftenen af med en længe ventede 
KONCERT 
i Store Vega med selveste... M A D S   L A N G E R :D
Jubiiiii!!!!!

Ha´ en dejlig lørdag derude



5 kommentarer:

  1. Hvor er dine fine knager til viskestykker fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra en fantastisk butik - der KUN sælger knager/greb ;) På Store Kongengade i København - du kan også besøge deres webshop - knager.dk

      Jeg har købt 4 forskellige. En stor og en mellem "diamant knopknage, hvid porcelæn" (mellem 75 kr. og stor 95 kr) og så en stor og en lille "Hvid kugle" til omkring 50 kr. stk. :)

      Kh Katrine

      Slet
    2. Tak for svaret!! Der må jeg ind :)

      Slet
  2. Hejsa! De tre fine billeder, ved du hvor man kan købe dem, eller noget der minder om dem?? De er nemlig super flotte. Tanja :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      Tusinde tak! Jeg er virkelig også glad for dem...
      Det er nogen jeg har fået i julegave af mine forældre, som de købte engang i september. Men jeg mener at de har købt dem i Odense (noget special edition) MEN jeg kan lige sige til, hvis jeg finder noget lignende :)

      Knus Katrine

      Slet