tirsdag den 21. januar 2014

MINE 5 NÆSTE BEAUTY KØB

 GOD MORGEN :)


Vinteren er for alvor over os og jeg har brug for et par
nye beauty produkter til samlingen ;)

Jeg har udvalgt 5 produkter, som står aller øverst
på min indkøbsseddel!!


 1. BEAUTÈ PACIFIQUE BODY LOTION
485 kr. for 500 ml.

Vejret er blevet råt og min sarte skandinaviske hud
sukker efter et vitamin boost!! - og derfor er mit næste køb uden tvivl
denne body lotion beregnet til tør og irriteret hud,
 der forøger huden fugtindhold med op til 65 % efter kun
1 måned. Jeg glæder mig allerede!! 




2. MAC MINERALIZE PUDDER
240 kr. 

Jeg er blevet lidt vinterbleg og har brug for en lysere mineralpudder
og den fra MAC er fantastisk! Den efterlader nemlig et naturligt look
og er ikke fyldt med en masse skadelige stoffer ;) 





3.  M2 EYE BROWS SERUM
1.300 kr.

Jeg har længe været træt af mine øjenbryn som ikke
er kraftige nok og alt for lyse. Derfor skal jeg helt sikkert prøve det 
nye vidundermiddel for brynene, en serum der eftersigende skulle 
gøre brynene kraftigere og lidt mørkere efter kun 4 uger!


4. HÅRBØRSTE MASON PEARSON
1.250 kr. 

Verdens bedste hårbørste i følge mange eksperter!
Man kan få den i flere varianter, men jeg er mest på udkig efter
den med nylon og vildsvinehår, med det store børstehoved.
 Børstens egenskaber består først og fremmest i, at massere hovedbunden
og trække olierne fra hovedbunden ud i selve håret. 


5. NATCREME BEAUTÈ PACIFIQUE
575 kr. 100 ml.

Cremen indeholder tre effektive Vitamin A typer, 

og er markedets kraftigst virkende anti-age produkt.
Jeg vil bruge den som natcreme hver anden dag, 
og supplere med min a-vitamin rynkecreme fra samme mærke!





Hvad er jeres næste beauty køb?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar