tirsdag den 14. januar 2014

SNOW



Hey derude ;)

Så kom sneen endelig til Danmark - meeeen 
det var ikke helt uden problemer for mig :P

Igår hvor det sneede helt vildt i København,
var mine gear frosset fast om morgenen og jeg kørte
derfor i første gear hele vejen ind på job. 
Da jeg så skulle hjem igen
var de stadig frosset fast og cyklen gled i sneen,
så jeg endte med at gå hjem, helt inde fra
 Kgs. Nytorv og helt herud i Ørestaden. 
Men smukt var det og 
sne er så utrolig stemningsfuldt ;)

Billedet er taget ude ved DR byen
____________

MY DAY


Idag var der ingen sne, men jeg havde tilgengæld en utrolig spændende dag!
- jeg var nemlig ude i Ballerup, ved medicinalvirksomheden MSD,
hvor Instituttet afholdte en workshop/inspirationsdag
- som jeg hjalp med! 

Det var virkelig en lærerig og 
skøn arbejdsdag :D

- men nu er det vidst blevet tid til
 at hoppe under dynen"

NATNATTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar