torsdag den 12. juni 2014

" Se min kjole, den er gul som solen.... alt hv.."


I lørdags var jeg til min fasters 50 års fødselsdag
- i Svendborg. 

OG i den anledning, havde jeg købt en ny kjole... 

... og nye høje (lysegrå) sandaler.

Jeg er særlig vild med den gule stærke farve
og kjolens flotte design. 

Her ses mine søde forældre,
som også var klædt fint på til fest :D 

Håret havde jeg ladt være meget afdæmpet
og jeg havde valgt at have lyserøde negle 
og rosafarvet guldsmykker.

____

Jeg fik taget lidt billeder på stranden,
inden vi kørte til fødselsdag i Svendborg.

Vejret var perfekt til at bære kjolen,
som svajede fint i vinden. 

Det var dog lidt svært at gå i sandet 
med de nye høje sko...


Det var en super skøn fødselsdag
og min søde faster blev fejret med manér! 


Ha´en skøn solrig dag derude! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar