tirsdag den 21. april 2015

SKODSBORG KURHOTEL

 
 
I lørdags havde jeg (endelig) en "fridag" fra masteropgaven,
og derfor besluttet at dagen skulle stå på
REN FORKÆLELSE!
 
Det endte derfor med at min søde veninde Line og jeg,
tog på SKODSBORG KURHOTEL
 
Utrolig flot byggeri!
 
 Solen skinnede da vi ankom
(i den nye bil) omkring kl.11.30
 
 

Vi gik op på 2.etage,
hvor restauranten lå
 

Vi havde bestilt bord til deres
brunchbuffet kl.12-14.00 
 
 
Der var et meget lækkert udvalg!  
Oste i lange baner :)
 
Super lækker brunch til en pris på
280 kr. incl. drikkevarer
 
 
 
Et anderledes kagebord!
 
 
Det var helt perfekt
at vi kunne sidde udenfor
og nyde udsigten over Øresund!
 
MUMS - det var bestemt alle pengene værd!
 
Klokken 14 - gik vi ned i spaen :D
 
Her fik man udleveret tøfler,
armbånd, håndklæde og badekåbe
 
Det koster 500 kr. for en
SPADAY med fri adgang til spaområdet
og fitness samt holdtræning
 
Læs eventuelt mere på:
 
_______________________
 ALLE TIDERS TØSELØRDAG
:)
 ____________________-
 
 
 
Da jeg kom hjem igen omkring kl.18.00,
tog jeg en lille lur og da jeg vågende
overraskede kæresten med en
 
 
DATENIGHT i Tivoli!
 
Her spiste vi på  
Bdr. Price og sluttede
aftenen af med livemusik
på Plænen.
 
 
 
Intet mindre end en 
FANTASTISK LØRDAG !
 
 
 
 

 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar