onsdag den 16. september 2015

FØDSELSDAGSØNSKER 2015

Så er det i næste måned, at jeg fylder 27 år! 

Jeg har derfor (i traditionens tro) 
fundet lidt forskellige ønsker...

Dog plejer mine ønsker at omfatte en masse lækre boligting,
men i år har jeg valgt, at jeg primært vil ønske mig "dulle-ting" ;)

Få eventuelt inspiration fra min tidligere fødselsdagsønskeliste 








Den grønne onyx ædelstens halskæde fra JEWLSCPH 
koster normalt 3.650 kr.
men lige nu fås den til - 50 %
,fordi det er den sidste de har! 











Støvlerne må også gerne være fra et andet mærke,
bare i samme stil med ovenstående :) 


Beauté Pacifique fås en del billigere hos www.signatura.dk. 







IC Clinical produkterne kan bl.a. fås hos Cosmo laser 
derfor kunne et gavekortet til butikken også være lækkert







Som sagt - hvis I mangler lidt inspiration,
så kan I finde MANGE flere ønsker fra sidste år, 
hvor jeg ønskede mig en masse boligting -> her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar