tirsdag den 1. september 2015

VINTERTØJ TIL EN VINTERBABY

Ups! Så kom jeg til at shoppe babytøj 
BIG TIME!!!! 

Jeg har egentlig ikke rigtig shoppet så meget til bassen,
men i søndags gik "det galt" om man vil ;)

Jeg synes nemlig ikke at der findes særlig 
meget pænt drengetøj - udvalget er betydelig mindre end til piger,
så da jeg endelig fandt noget der faldt i min smag
- skyndte jeg mig at købe det :D 

I dag modtog jeg så den store fine æske,
faktisk hurtigere end forventet! 
   
Pakket ind i fint silkepapir og 
med et klistermærke "Autumn/Winter" 

Jeg fik helt tåre i øjnene 
da jeg åbnede æsken! 
(jaja, det er nok hormonerne)
:D
Dette strikket sæt er i str. 0-1 måned og bliver perfekt
at iklæde vores lille vinterbarn på vej hjem fra sygehuset



Jeg er vild med strik og naturfarver/ materialer
- og se bare hvor fin `skyen´ er på dragten :)




Et lille hipt joggingsæt blev der også plads til...


Smækbukser er altid sødt og 
heldigt at det bliver et vinterbarn, 
så jeg med god samvittighed,
 kan købe en masse lækre striktrøjer ;) 




Dette sæt bliver perfekt til foråret (marts-maj)


Det hele er fra ZARA MINI - som har det mest fantastiske drengetøj
og jeg kom simpelthen til at shoppe for over 2.000 kr.

Det er lidt svært mht størrelser. Ofte er drengebørn en del større
end piger, så har jeg med vilje ikke 
købt mere end det blåstrikket sæt i str. 0-1 måned (56)
resten er i str. 1-3 måneder (62) og én ting i str. 3-6 måneder (68).

Tøjet passer perfekt til dét som jeg allerede har udset mig fra 

* Nøj, hvor jeg glæder mig til at få vores lille fyr til verden
i det nye år *







1 kommentar: