lørdag den 9. juni 2018

DÅBSINVITATIONERNE


Jeg er i fuld gang med dåbsforberedelserne til 
BERTRAM´s barnedåb i juni. 

Selvom jeg er presset på tid pga. min masterafhandling,
så har jeg kastet mig ud i et DIY projekt i forhold til 
dåbsinvitationerne. 
Jeg har designet selve invitationen inde i indesign
og dernæst uploadet det på hjemmesiden, Smartphoto
Som indledning, havde jeg skrevet et lille digt

Dernæst har jeg købt noget sort naturbånd samt hvide små kartonskyer
- så man får oplevelsen af at åbne op for en gave :) 

Jeg har i Bog og Idé købt noget transparent papir,
hvor jeg har printet Bertrams ønskeliste og vedlagt det i invitationen. 

Jeg har lavet hjemmelavet konfetti, med tre forskellig slags karton
(blåt, i samme farver som kurverterne, sort og hvid) 


I stedet for at skrive: kærlig hilsen Søren og Katrine
Så har jeg fået lavet sort/hvid klistermærker til at lukke kurverten.
Så er der ingen tvivl om hvem afsenderen er ;)


Alt i alt har invitationerne kostet omkring 1400 kr. /50 stk. 
(Selve invitationen, kuverter, klistermærker, snor, skyer, cellofanposer og transparentpapir)






7 kommentarer: