onsdag den 26. september 2012

MY NEW HOME


”My New Home” bliver et indlæg I kommer til at se - nogen gange - det næste halve år. Dette skyldes at jeg går og GLÆDER mig helt ekseptionelt til, at flytte sammen med min dejlige kæreste. Vi har planer om, at jeg her til april, siger min lejlighed op.... og afhængig af hvor jeg får en praktikplads henne, så flytter jeg direkte tilbage til Odense. Der er ingen grund til at blive boende i Herning resten af studietiden, da jeg i perioden fra april-aug skal i praktik, skrive praktikopgave samt op til eksamen. Fra midt sep-dec kommer det til at handle om min PBA-opgave samt eksamen - det vil sige, at jeg fra april- dec næsten ikke skal modtage alm. undervisning. 

OG hold da op, hvor jeg glæder mig til at få ALLE mine ting samlet ét sted - særligt til at få samlet alt mit tøj, og ikke mindst til at fylde en ny lækker lejlighed op, med alt vores "bedste" interiør ;)  YEAH! hvor bliver det bare godt....- det er en tid jeg ser meget frem til!!! 

Indlægget er inspiration til, hvordan vores nye lejlighed skal indrettes
 - flere af tingene på billederne har vi i forvejen.... 




           Ha´en dejlig dejlig onsdag 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar