tirsdag den 30. oktober 2012

24 TØSER TIL 24 ÅRS FØDSELSDAG

Festen i fredags bød på lidt af hvert… ;)



Jeg havde inviteret 24 tøser til kl. 20 fredag d.26/10:
  • Kæreste skønne TEKO veninder ;) 


    I anledningen af, at jeg d. 22 oktober fylder 24 år - vil jeg invitere til lidt fødselsdagshygge.....

    FREDAG d. 26 oktober kl. 20.00 - 

    Jeg vil stå med det helt store fødselsdags-kagebord ;) Der vil blive serveret alt lige fra nybagte fødselsdagsboller, lækker lagkage, varm kakao samt frisk frugt .... 

    ...senere vil der blive serveret snacks og afkølet Asti :) 

    Jeg regner med, at vi slutter aftenen af med en tur ud i Hernings natteliv ... ;) 
    //der er mulighed for overnatning//

    HÅBER MEGET AT SE JER ALLE ♥ 
    - især da dette bliver min sidste fødselsdagsfest i Birk (da jeg til foråret flytter tilbage til Odense)

    KNUS fra Katrine ;)

Opslag




Allerede natten til fredag, gik jeg i fuld gang med at bage :D
Dette var en nødvendighed, da min ovn er meget meget lille...


Jeg fik bagt "marcipan drømme" med brømbær, hindbær, skovbær, raps og blåbær.

... og bagt brownies

  ...og jeg fik lavet to lagkager (de har godt af at trække) Lagkagerne fyldte jeg med kagecreme, jordbær, brombær, blåbær, kiwi, banan og chokolade ;)


Min veninde Mie kom og hjalp <3 
Hun kom også med denne flot indpakket gave...


Jeg havde allerede dækket bord om torsdagen 
- mit spisebord er kun til 12 pers.
Så jeg lånte dette spisebord af min søde veninde Line...-


Mie gjorde klar til pyntningen af lagkagerne ;)

Så var kagerne klar... (marcipan drømme, cupcakes i 3 forskellige størrelser og smagsoplevelser, fødselsdagsboller, brownies og to lagkager) Derudover var der varm kakao og flødeskum...





..Muffins med frosting og hjerter

..Her manglede vi kun at skære det sidste frugt ud
 (så fadet endte med at blive fyldt helt op)


Min nyindkøbte store porcelæns muffin - var fyldt med MASSER af godter ;)

Er den ik´bare fin?

..Jeg havde også bagt fødselsdagsboller

Bollerne blev vendt i æg - sukker og vaniliesukker. 
Jeg fik bagt over 50 boller. 


Små chokolade cupcakes


- pyntet med små hjerter og caramel

SÅ blev jeg klar til, at pigerne skulle indtage lejligheden ;) 
Det blev en lyserød velkomstdrink, bestående af Verdi med rapsberry smag og masser af isterninger.

Jeg nåede kun lige at få klædt om, og lagt lidt make-up - inden de første bankede på.....

 Selvom pladsen var træng - så fungerede det rigtig fint
 Var virkelig hyggeligt!
:D 
Aftenen i store træk:

kl. 20.00 kom tøserne

kl. 22.00 underholdte jeg - med Tip en 24´er

1. pladsen  Jeannette - vandt Coco Chanel dvdén

2.pladsen Rikke  - vandt en halskæde med et lille hjerte

3. pladsen Lene - vandt en hovedbundsstimulator

kl. 23.00 kom der uventet besøg. To unge gutter kom pludselig ind af døren......

Det viste sig, at drengene spiller i et semi kendt band, der har udgivet to plader - så de gav lige "live koncert" - i en times tid...

 Virkelig underholdene 
- ikke mindst deres fødselsdagssang til mig ;)
 Performance for alle pengene..


Drengene spillede lidt forskelligt
De sang bedre end det lyder på disse videor

Kl. 00.30 tog vi over i studenterhuset 

- men der var bare alt for mange mennesker 
Vi endte derfor i Herning downtown -  på "Baren".
Dejlig afslutning, på en dejlig fødselsdag ;) <3

Da jeg kom hjem fra byen, gik jeg igang med den helt store oprydning - kl. 05.00 var lejligheden ryddet op, alt var vasket op og rykket på plads.... 

TAK FOR EN FANTASTISK AFTEN TØSER OG ENDNU ENGANG TAK FOR DE FINE FINE GAVER




2 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du en fantastisk værtinde - og jeg gætter på en stor fan af fødselsdage :)

    Stort tillykke med dagen, i sin tid, og du er da hvertfald blevet fejret med maner - ikke tosset!

    SvarSlet
  2. Tusinde tak for de søde ord samt lykønskningen ;)

    Jeg nyder virkelig at være værtinde og hygge om mine gæster! - og hvilken bedre anledning er der, end når man fylder år !? Så fan af fødselsdage - er ikke helt forkert ;)

    Ja, jeg er virkelig blevet fejret med maner i år ;) Fantastisk!

    Kram fra Katrine

    SvarSlet