søndag den 29. december 2013

JULEGAVEN FRA MANDEN

 HEJ DERUDE :-)

Som jeg skrev i mit indlæg,
så var julegaven fra Søren ved at blive tilpasset...
(der skulle hele 5 lænker af)
OG nu er den blevet klar til, at blive vist frem:


Jeg har fået det smukkeste 
MARC BY MARC JACOBS
mbm3247 guldur!!!!  :D


Det er en af de nyere styles og
jeg har haft kig på det i et par måneder.



Jeg er helt vild med at urskiven er lidt retro agtig
og at uret generelt er meget "fladt", 
det differentierer sig nemlig fra de 
ure MJ plejer at lave. 

Jeg har i forvejen et MJ ur i sølv, som jeg også
har fået af Søren (sidste år til vores 5 års dag)
Derfor er det helt perfekt endelig at have fået et 
lækkert guldur, så jeg kan begynde at få brugt mine
guldringe, guldhalskæder og guldøreringe lidt mere...


Nøj, hvor er det bare den skønneste 
JULEGAVE 


* TAK til min dejlige kæreste *




2 kommentarer:

  1. Wow, hvor er det bare den fineste gave! Du er godt nok en heldig pige ;)

    - S

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak S ;) Jeg er VIRKELIG også glad...- det er bare det smukkeste ur !

      Slet