fredag den 27. december 2013

JULEGAVERNE 2013


Hej derude...
Har I haft en skøn jul?
Jeg har haft de skønneste juledage og har virkelig
nydt at være sammen med hele familien hjemme på Fyn.
Igår aftes tog Søren og jeg tilbage til København og jeg futter nu rundt og nyder at jeg har masser af tid til at nyde gaverne og få af-julet lejligheden. Søren er desværre på arbejde, men så har jeg ekstra meget tid til at få ordnet alle mulige praktiske gøremål - og få lavet lidt til bloggen ;) 

 Nåh, nu blev det endelig tid til, at vise jer alle mine
JULEGAVER 

*Jeg er helt overvældet over alle de fine gaver i år,
da jeg ikke er på gave med særlig mange* 

Kähler vase og to Zone varmebrikker 
fra min søde svigerinde og storebror

To søde krus som min niece har malet på, 
en fin bøjle som min lille nevø har dekoreret 
og et skønt billede af dem begge
fra skønne Sofie og Linus


Chanel parfumen CHANCE, som er min yndlingsparfume
fra søde Randi og svigerfar Tommy


Håndcreme og gaveæske med Beauté Pacifique produkter
fra Sørens søde søster Stina

Øjencreme fra beauté Pacifique og plejende hårspray fra Kérastase
fra Sørens søde søster Joy


Lækkert uldtørklæde
- fra "Nissen" ;)

Kreativ bog med nail art
- fra min onkel og tante

Blush og fugtforsegling fra MAC samt creme fra Beauté Pacifique
- fra min dejlige farmor


Lammeskindstæppe til sofaen
- fra min smukke mormor og Jørgen 

Madpakkebog fra Louisa Lorang med tilhørende madkasse
- fra min skønne barndomsveninde Signe


Go dream gavekort til biftur og lækkert chokolade
- fra min gode ven "Ulle"

Læbestift, contour og make-up børste fra MAC 
samt håndcreme og lermaske fra Beauté Pacifique

OG
To flotte billeder med en ulv og en elg


- fra mine skønne forældre

Derudover var jeg så heldig at få mandelgaven i år
- hvilket jeg ellers aldrig får...

Lækre MENU krus, som passer perfekt til vores
andre krus som også er fra MENU. 

Gaven fra "min mand" må I vente lidt med at se,
da den er ved at blive tilpasset ;) 

Tak for alle de lækre lækre gaver 
- føler mig ret heldig ;) 


* Glædelig bag-jul til jer alle *

Ingen kommentarer:

Send en kommentar