søndag den 6. april 2014

Caféhygge, shopping og en god omgang aqua fitness



Så lakker weekenden mod enden, og jeg kan heldigvis se tilbage
på en rigtig skøn weekend - som har stået på alt lige fra
tøseshopping, aqua fitness og søndagskærestehygge.


 Fredagen nød jeg sammen med min søde veninde og tidligere roomie - Line. <3

Vi startede med at tage til DAY BIRGER ET MIKKELSEN - kundeaften. 
Her bød de på "champagne", jordbær og andre lækkerier. 

Senere tog vi på Café Sirup, nær Strøget

Line fik salat og jeg hoppede på en burger
(jeg laver ikke andet end at spise salat, salat og salat,
- så det var helt rart med lidt usundt mad.. ;)


Lørdag sov jeg længe (Søren var i Aarhus)
Jeg stod op og lavede lækker morgenmad og sad i sofaen, 
iført nattøj og dyne - og blev underholdt af Go´ morgen Danmark :D 

Ved en 11 tiden skulle jeg mødes med min veninde
i Fields. Vi satsede på at kigge butikker, før
der kom alt for mange mennesker i centret.
(pga.Unique Models casting)
Efter en vellykket shoppingtur 
(I får tingene at se på tirsdag)
,så stod programmet på
Aqua fitness

Det er simpelthen en helt igennem fantastisk
måde at træne på. Modstanden i vand er 5 gange hårdere
end ved almindelig træning, og man mærker ikke at det er 
hårdt på samme måde. Jeg går til det hver torsdag 
(og ja, nogen gange om lørdagen)

Søndag
Idag har jeg hygget med min søde kæreste,
som var kommet hjem fra Aarhus. 
Vi har bare brugt søndagen på at 
vaske tøj, gøre rent og slappet af på sofaen.


 Frokosten blev også bare "noget lidt nemt" 
- bacon og den varme lever mangler dog her på billedet ;)


Nu skal resten af dagen bruges på at slappe af og tulle
lidt rundt i lejligheden.

 Kæresten er nemlig allerede på farten igen,
(i vores nye bil :P ) han skal tilbringe de næste par 
dage i Sverige, i forbindelse med arbejdet… 

* Ha´ en dejlig aften derude *





Ingen kommentarer:

Send en kommentar