tirsdag den 29. april 2014

FÆTTER/KUSINE FEST OG MORFAR 80 ÅR


I weekenden var vi hjemme på Fyn til en rigtig
FAMILIE-WEEKEND!

Lørdag var vi nemlig blevet inviteret til 
Fætter/kusine fest, i 
Nårup forsamlingshus. 

Her var hele familien (på min morfars side)
samlet til en hygge-lørdag. 

Det var rigtig dejligt at se dem alle,
de fleste bor i Jylland, så det er 
begrænset hvor meget vi ses... 

Min mor var værtinde og havde dækket fint op

Vi var i alt 44 voksne og 9 børn

Vi fejrede desuden min søde morfars 80 års fødselsdag

Dejligt med lidt fynsk brunsviger ;)

Omgivelserne var helt perfekte

Der var legeplads til ungerne

Og petanquebane til de lidt ældre ;)

Derudover var der fodboldbane,
hvor store og små kunne udfordre hinanden
(Der gik blandt andet drengerøv i min far)
Her ses jeg med min lille nevø, 
som hele tiden var ved at løbe fra mig ;)


Maden var også i top. 
Til frokost fik vi 3 forskellige slags stege, 
forskelligt blandet salat,flødekartofler mv. 
Om eftermiddagen fik vi kaffe og et stort kagebord
og til aften fik vi velsmagende karrysuppe med kylling og ris.
Mums! 

Her ses min smukke kusine Alberte,
i det fineste vintage tøj!

Virkelig cool still! 

Min smukke muddi havde også noget super fint tøj på
<3 

Jeg var i ført en cremefarvet
blondekjole og matchende ballerinaer

Det var alt i alt en hamrende god lørdag! 


_____________________________________________________________
SØNDAG kl.10, var vi inviteret hjem til min
morbror og tante i Odense, til fødselsdagsbrunch.
De havde valgt at samle os alle, for at fejre min morfar
- da det først var søndag han fyldte rundt.


De havde disket op med det lækreste brunchbord,
ude på deres flotte terrasse. 

Jeg sørgede for at indtage lidt "fynsk",
inden vi om eftermiddagen drog tilbage mod Hovedstaden.

Vi var virkelig heldige med vejret.
Begge dage opholdte vi os udendørs og når termometeret 
nåede de 20 grader, så kunne det bare ikke blive bedre! 

Endnu engang tillykke til min søde Morfar med de
80 år! - jeg er privilligeret over at have
både min morfar, mormor og farmor i mit liv! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar