søndag den 3. august 2014

AUGUST - GO GO GOOOO

              Så nåede vi til AUGUST måned og i morgen begynder hverdagen igen!  


  

Jeg synes nu det er lidt hårdt - efter 3 SKØNNE ugers ferie. Ja, for første gang siden folkeskolen, har jeg rent faktisk holdt ferie i min ferie - og det har været FANTASTISK!! :D

Jeg har udelukkende været i DK - og nøj hvor har vejret været helt perfekt! 
Jeg startede ferien med 2 uger i mine forældres hyggelige sommerhus i Skagen, kun 100-200 meter fra den lækreste badestrand. Jeg fik badet døgnet rundt og savner det helt vildt! I de to uger fik jeg også hørt en masse lækkert musik :Tim Christensen,Rasmus Walter, Moonjam og selvfølgelig Sussi&Leo. Ja, jeg har sommerhygget med mine forældre, min søde kæreste, min bror, svigerinde, nevø og niece samt venindehygget et par dage med min barndomsveninde Signe. 

Den sidste uge har stået på sommerhushygge i mine forældres andet sommerhus, som er beliggende ved Nordstranden på Langeland - og så har vi besøgt min moster og onkels nye sommerhus på Lolland. 



Jeg kommer til at SAVNE - > FERIE. 
___________________________________
MEN nu må jeg tilbage til ´hverdagen´ og august måned byder heldigvis på en masse nye oplevelser! Jeg starter blandt andet på Master´n her den. 30 august og så har vi en masse spændende arrangementer inde på Instituttet :D

* Ha´ en dejlig solrig SØNDAG *
:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar