mandag den 18. august 2014

LADYCOOL - månedens boganmeldelse


For et par uger siden bestilte jeg bogen LADYCOOL af den selvstændige sociolog, forfatter og foredragsholder Emilia Van Hauen.
Jeg havde nogle point fra CLUB MATAS og besluttede mig for at købe lidt "aftenlæsning" og endte altså med denne fine bog.

Uddrag fra bogen: " Verden står overfor en social revolution, hvor det feminine er ved at få samme høje status, som det maskuline 
(fordi samfundet har brug for det) 
Men i en nutidig udgave, der spiller sammen med alt det andet 
(læs:maskuline egenskaber), som de fleste kvinder allerede har taget til sig"

Kort sagt så handler bogen om, at vi kvinder (gen)opdager hvor sjove, vigtige og værdifulde vores feminine egenskaber er, og hvordan man kan blive
....LADYCOOL ;)

Bogen ligger meget langt fra det litteratur jeg normalt stifter bekendtskab med,her tænker jeg særligt på at der mangler lidt akademisk tyngde, men jeg vil alligevel anbefale bogen,
 da den er et forfriskende pust til aftenlæsningen!


Sider: 248. Pris: 250 kroner.
Forlag: Politikens Forlag.
* SOV   G O D T *

Ingen kommentarer:

Send en kommentar