onsdag den 8. oktober 2014

MASTER-WEEKEND


I weekenden var jeg i "skole"...
Hver måned opholder jeg mig på 
SØMINESTATIONEN 
i Holbæk, inde i Dragerup skov - helt ned til Isefjorden
 i forbindelse med mit nye studie!

Vi er fire piger der kører sammen fra København
og denne gang kørte jeg (i vores nye racer)

Søminestationen blev opført i 1883 og
har været brugt som flådestation.


Jeg bor på 1.sal med en skøn (fælles) altan 

Her er udsigten over fjorden
- smukt!

Jeg går ned til vandet,
flere gange om dagen.

Der er en stor spisesal,
hvor vi alle spiser morgenmad, frokost
og aftensmad.

Morgenmaden består typsik af dette:

Som I kan se, så får man panderynker af, at være på 
master-weekend, da det virkelig er krævende! 


Jeg er på master-weekend i Holbæk hver måned fra 
fredag eftermiddag- søndag eftermiddag. 

Jeg kører som regel fra København (om fredagen) ved en 14-15 tiden
og er i Holbæk cirka en time efter. 
Derefter har vi altid undervisning fra omkring kl.16.30 - 22.00, kun 
afbrudt af aftensmad. Om aftenen hygger vi med stearinlys, rødvin og gode samtaler -  og denne weekend kom jeg først i seng kl.2.00. Lørdagen stod så på undervisning fra kl.8.30-20.00 og dernæst 2-retters middag og "fest", hvor vi hyggede udenfor med guitar, sang og god stemning. 
Søndag havde vi undervisning fra tidlig morgen til sidst på eftermiddagen.

Det er hårdt og meget krævende at være på master-weekend,
men også UTROLIG spændende :D

Den kommende weekend skal jeg heldigvis bare slappe af sammen med Søren - i vores dejlige lejlighed i København. Det ser jeg virkelig frem til ;)
 
 



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar