mandag den 6. oktober 2014

BYBORK_SALG


Jeg har fået oprettet en ny Instagram profil.

Profilen hedder 
Her finder I en masse forskellige ting og sager
(primært tøj, sko, smykker,make-up og boliginteriør)

Jeg sælger tingene meget billigt og man er altid velkommen
til at byde. Jeg vil løbende lægge nye ting op
- så der er lidt for en hver smag ;) 

Jeg bruger alt lige fra str. xs til xl -
da jeg ofte går efter at tøjet skal sidde på en 
bestemt måde og ikke så meget hvilken størrelse det er.
 Så det er altså meget blandet de størrelser jeg lægger op
dog er alle skoene omkring str.35-37.  
_______________
I er meget velkomne til at efterspørge bestemte varer
(måske I har set en kjole, I gerne vil have fingrene i)
og jeg går også ind for at bytte ;)

Jeg håber at I tager godt imod min nye profil!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar