søndag den 9. august 2015

IT´S A ....

B O Y 

Så fandt vi ud af hvilket køn der gemmer sig inde i min mave...





Der gemmer sig en lille livlig dreng! 

Nøj, hvor er vi bare glade :D 
Det var virkelig en skøn oplevelse at være til 
kønsscanning, og jeg kan kun anbefale alle at man gør det. 

Vi fik fine billeder af lille manden
og han ser ud til at trives! 

Jeg mærkede tilmed det første spark, hvilket var ret fantastisk!
Jordemoderen som scannede os, kunne mærke det igennem scanneren
så det var noget af et spark ;) 
Jeg har en bagvendt livmoder og derfor en moderkage der 
ligger bagved bebsen. Dette betyder at han ligger helt ud til maveskindet
og jeg kan derfor mærke (og se) en masse liv allerede. 

Rigtig hyggeligt - og sikke skønt at vi skal have en lille dreng :D 













3 kommentarer:

  1. Kæreste Katrine,
    Hvor er det fantastisk med din lille dreng der bobler rundt inde i din mave :) stort tillykke!

    Han bliver klart den mest velklædte og hippie lille dreng ;)

    Kæmpe Kram Maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle stå hippe - ikke hippie - ha ha ha...

      Slet
  2. Kæreste Maj 😄
    Hvor du sød! Tusinde tak 🌸 Vi er virkelig også glade - bliver skønt med en lille dreng 💙 Men det ved du jo alt om 😉 knus og kram

    SvarSlet