søndag den 30. august 2015

MIT NYE YNDLINGS-SENSOMMER- SÆT


Det er ingen hemmelighed, at jeg er lidt af en glimmergås ;) 
Derfor er jeg også sikker på, at mit nye preggotøj bliver et hit! 

Den lyserøde MAMA glimmer sweatshirt - hvor der er plads til gravidmaven
, sammen med de nye skinny MAMA bukser og de nye grå glimmer sko - har jeg vidst fundet et sensommersæt som jeg med garanti kommer til at bo i :) 

______________

Bukser og bluse er fundet i H&M´s MAMA afdeling i København
(Bukser 249 kr. og bluse til 199 kr.) 

Desuden har jeg købt en preggo basic nederdel, som fint passer til både blusen og skoene. Den er også fra H&M til kun 129 kr. 
Selvom jeg stadig kan passe næsten al mit tøj
 (pånær bukser og nogle af mine nederdele)
så er det virkelig rart at investere i noget "rigtigt" preggo-tøj
hvor der er ordentlig plads til en bebsemave ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar