tirsdag den 11. august 2015

MAVEBILLEDER uge 3 - uge 15


Så kan jeg vidst ikke komme uden om det mere!

Det er på tide at vise lidt mave
og på disse tre billeder kan I se udviklingen
fra uge 3 - uge 15. 

...selvom det er lidt grænseoverskridende,
så er det jo ikke værre end hvis folk ligger billeder
op af sig selv i bikini og jeg har tilmed dækket det
øverste til ;) 


// Ja, billederne er med morgenhår og uden make-up
- men jeg er ikke særlig glamourøs her i min graviditet :P  //

Maven er vokset rigtig meget på de 16-17 uger
jeg nu har overstået af min graviditet. 
Særligt er springet fra uge 8 til uge 15 meget tydeligt.

Det er virkelig en mærkelig fornemmelse, 
pludselig at vokse så markant rundt om maven 
- uden man kan gøre noget, ja
og tøjkrise har altså fået en HELT NY BETYDNING :) 

Graviditetstøj

Fra uge 8-9 hoppede jeg allerede i graviditetsbukser,
da jeg ikke kunne lukke mine bukser og 
nogle af mine yndlings nederdele. 
I den forbindelse har jeg været utrolig glad for
H&M´s mama tøj, som både har en god pasform og en fin pris.

Mit næste køb må være disse to par bukser:  


Find dem her; H&M MAMA 


Vægt
Selvom hele min maveregion er vokset markant,
og det ligner at jeg har taget mindst 5 kilo på,
så har jeg formået at holde vægten nede. Dette skyldes at jeg
ikke har nogle cravings og holder mig næsten 100 procent
 fra søde - og usundesager. Jeg har madlede og kan slet ikke forestille mig 
at skulle have lyst til at spise en hel masse. Jeg har slet ikke haft lyst til mad siden jeg blev gravid. Derudover kaster jeg op hver dag, så det er ikke meget jeg kan tage på af ;)

Jeg har taget små 2 kilo på i alt (fra start) 
- ja, kun 700 gram de sidste 10 uger.
De første 1,3 kilo kom i starten og en del af det er væske!
Så det er fint! :) Jeg vil gerne holde vægten nede,
så jeg ikke kommer til at ligne et omvandrende kinderæg!   
(hvilket jeg sikkert kommer til i sidste trimester :P )

* Ha´ en god aften derude *

Knus fra Katrine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar