søndag den 3. marts 2013

Sommerhus på LANGELAND





Solen skinner og jeg skal senere idag 
- i SOMMERHUS....

!!!!!!!!!!YEEEEAAH!!!!!!!!!!!!!
 Mine forældre har købt dette lækre lækre sommerhus på Langeland
kun 75 meter fra den skønneste badestrand... - huset er et nybygget bjælkehus ...med loft til kip. 


NØJ! - hvor kan man se frem til mange hyggelige timer her..

(# jeg ser allerede frem til min PÅSKEFERIE,
 hvor den står på mange timers `INDRETNING´, 
sammen med min søde mor...#)

MEN! -  i denne weekend
 - skal jeg derned og overnatte, fra idag- mandag
(min mor har taget fri, så der er dømt tøsehygge)

(psst! Vi har allerede kreeret diverse "mood boards" til hvert rum samt købt alverdens puder og tæpper.....
//Stilen bliver holdt i sort/hvid, så det passer til husets ydre look..- men med et strej af natur og enkelte klare farver) 


SÅ SE MED - NÅR DET GÅR LØS ;)



Ha´en skøn SOLRIG SØNDAG!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar