søndag den 10. august 2014

TØSE-WEEKEND


Jeg har haft den skønneste tøseweekend i København!!
(Kæresten er på Skanderborg´, og det skulle udnyttes)

Det hele startede med, at jeg torsdag aften mødtes med min gymnasie veninde Amanda - i Tivoli. 

Vejret var fantastisk og Tivoli var fortryllende som altid. Vi fik talt, uafbrudt, i hele 5 timer! Hun skal nemlig ud og rejse i næste uge (3 måneder), så der var en hel del vi skulle nå at have vendt inden 



Fredag aften var jeg med min søde veninde Line til et `Fashion week night´ event, inde i en butik -Norr- nær Strøget. Her var der lækkert musik, gratis sunde juice og gode tilbud. Derefter var vi inde i blandt andet MOSS CPH (hvor jeg blev ejer af min første kasket)


Dernæst tog jeg hjem i lejligheden og
 fik forberedt mig til MASTER start.
 Til aftensmad fik jeg en lækker salat,
 som jeg havde købt med hjem inde fra byen. 

Lørdag formiddag mødtes jeg igen med min veninde Line
 ved Fitness DK, hvor vi trænede et par timer.


Bagefter tog vi til et event på Rådhuspladsen

"Copenhagen Fashion Week Global Fashion Exchange "
Et event hvor man tager noget tøj med man ikke længere bruger og som andre måske vil kunne få glæde af. På den måde får man adgang til markedet og kan hjembringe så mange stykker nyt (brugt) tøj, som man ønsker=smart!

Da det begyndte at regne, skyndte vi os hen i 
TORVEHALLERNE
Her nød vi alle de lækre butikker og 
jeg fik en meget lækker smoothie.

Resten af eftermiddagen/aftenen blev brugt på 
at bage morgenmadsboller, rugbrødsboller, knækbrød 
og en lille portion chokolade muffins.
NB: billederne til venstre, er fra inden det kom ind i ovnen ;)



I dag stod jeg tidligt op, 
da jeg havde købt en stand, 
 sammen med min veninde, 
ude i Carlsberg byen
Her solgte vi tøj,sko 
og diverse beauty produkter
fra kl. 10-16.00. 


Vi fik begge solgt OK,
og vi skal da helt bestemt gøre det igen.


HA´ EN SKØN SØNDAG AFTEN!

(TØSE-WEEKEND ROCKS!!!!!!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar