mandag den 19. januar 2015

FRUGTSYREBEHANDLINGER - COSMO LASER



Som jeg har nævnt tidligere,
så er jeg begyndt et forløb hos
COSMO LASER, i København K.




Det forløb jeg er begyndt på, 
hedder Fire & Ice og baserer sig på frugtsyrerprodukter
fra iS Clinical, som er et amerikansk mærke. 

Hvad sker der under behandlingerne: 

Frugtsyrebehandling fjerner døde hudceller i hudens øverste lag. 
Behandlingen består af 3 dele. Først afrenses huden. Herefter bliver der lagt en dybderensende maske på, som godt kan virke brændende og prikkende på huden. Den efterfølges af en kølende og beroligende mild maske og til sidst får man en lækker serum og creme påført.

Behandlingen skal ikke forveksles med en almindelig ansigtsbehandling
(så jeg ser derfor meget frem til at indløse min julegave).

Hvad sker der efter 3x behandlinger:

› Fremmer cellefornyelsen
› Reducering af fine linjer og rynker
› Hyperpigmentering og solskadet hud
› Mere ensartet og glat overflade af huden
› Genopbygning og styrkelse af træt og medtaget hud
› Reducering og minimering af åbne porer og urenheder

Pris: 895 kr. 
for 1 x frugtsyrerbehandling
som varer omkring 30 min.

Det er en dyr omgang, men jeg 
slog til - da de her før jul
havde et kanon tilbud
(jeg sparede 50%)

3x behandlinger = normalpris 2.685 kr.

Jeg har indtil videre kun fået 1 behandling,
men skal afsted i aften efter arbejde.

Ved siden af behandlingerne 
bruger jeg iS clinical pro-heal serum
15 ml. til 742 kr. 
og

Beauté Pacifique Clinical Super3booster
100 ml. 1.120 kr.

Resultat efter 1 behandling: 
Min hud virker mere jævn og 
mine porer er blevet mindsket. 
Min hud var dog rød og irriteret 
i op til 5 dage efter.

Har du fået lyst til at prøve et lignende forløb?

Kontakt COSMOS LASER 


I må vente med at se et før og efter billede
til jeg er helt færdig med forløbet. 


:) 
Ha´ en dejlig mandag derude
 og tak fordi I læser med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar