søndag den 26. april 2015

VIP-EVENT PÅ EN HELT ALMINDELIG TORSDAG

I torsdags havde jeg en lidt anderledes morgen end jeg plejer. 
Jeg skulle nemlig til VIP event i H&M,
sammen med min søde "gamle" gymnasieveninder fra Fyn
Amanda og Nanna, som også bor i København. 

Vi var ved H&M på Strøget kl.7.15 
og var klar til at indtage butikken! 


Da man kom ind, var der linet op med lidt let morgenmad, 
så man ikke skulle gå rundt og morgen-shoppe på tom mave ;)

Alt var til -20 % og det skulle vi selvfølgelig 
udnytte...

Jeg købte blandt andet denne fine blondetop!
Den kostede KUN 79,95 kr. 


Jeg fandt også en blå basic skjorte,
et par solbriller og lidt hårnåle.

Derudover måtte jeg også eje 
denne fine bløde grå nederdel...

:D

_______________
Det var et rigtig fint arrangement
og vi fik tøsehygget på bedste vis! 

* HA´ EN DEJLIG SØNDAG *



Ingen kommentarer:

Send en kommentar