mandag den 28. september 2015

NEW IN // NEWBORN

 Ja, det er vidst ingen hemmelighed, at jeg er i fuld gang med at købe 
diverse bebseting. Særligt med kun 4 måneder igen 
, er jeg begyndt at fylde skabet op! 

Jeg er stadig overrasket over hvor fint tøjet er hos 

Kvaliteten, designet og prisen er perfekt
- selv deres service er i top mht fragt og bytteregler. 

Her er det sidste nye newborn tøj,
som er havnet hjemme i lillemandens skab. 










119,00 DKK










Som det nok tydeligt ses, så er jeg ikke
sønderligt pjattet med stærke dominerende pangfarver 
- og slet ikke når de er helt små! 
Derfor er det skønt at udvalget af det mere neutrale
babytøj er blevet større og nemmere at få fat i ;)

Mine næste køb må være nogle lækre heldragter 
både i uld og bomuld samt nogle helt almindelige bomuldsbodyer
både med korte - og langeærmer. 

  



Ingen kommentarer:

Send en kommentar