mandag den 26. oktober 2015

FØDSELSDAGSGAVERNE 2015


WOW - jeg er helt overvældet! 

Jeg har simpelthen fået de lækreste fødselsdagsgaver :D 

Smukke perleøreringe, georgjensen lysholdere,
flot græskar, søde kort og penge

Alverdens cremer fra Beauté Pacifique
og søde babyting

( Ingen fødselsdag uden Royal Copenhagen )
Jeg fik både en fin Hvid Riflet skål og en juleskål fra
deres Stjerne Riflet serie. Desuden fik jeg et
billede fra Alfabetdyr og en lækker kérastase olieshampoo

Endvidere har jeg fået to sæt sengetøj (som allerede er i brug)
og flere søde babyting
-----------------------------

Jeg plejer at holde en såkaldt fødselsdagsmarathon,
men i år havde jeg valgt kun at holde en enkelt fødselsdag
og det skulle være for den nærmeste familie. 

Jeg havde inviteret 15 personer, 
til aftensmad på Fyn, i det hus
vi bor midlertidigt i

Det var bare en alletiders aften :D

Det er nu ikke så ringe at fylde år ;) 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar