søndag den 26. august 2012

LAGERSALG - Tine K Home


 Go´ SØNDAG morgen :)




Idag vil jeg lige vise jer hvad mærket TINE K HOME byder på, her til efteråret og ikke mindst deres lagersalg i Odense ;) 

Jeg er vild med Tine K´s unikke stil - som er et eventyrligt mix af skandinaviske, franske, asiatiske og marrokanske farver og former, som på trods af store kulturforskelle, skaber en helhed af ren og simpel stil. Tine K afspejler en stor del af min stil.....


















Tine K Home - Lagersalg i Odense



Jeg har været til lagersalget flere gange, og det er meget forskelligt fra gang til gang, hvor stort udvalget er.....meeeen jeg må hellere komme derud ;)

Måske I skal derud? 

Jeg håber at I har haft en god weekend?- Min søndag står på lidt forskelligt - alt lige fra vasketøj, lektier, ses med veninde, hygge med manden og middag hos min mormor senere. Puha, er jeres weekend også gået for stærkt? 

Mange hilsner fra Katrine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar