mandag den 27. august 2012

Port Grimaud - lille Venedig




Go´morgen bloggen 
SÅ blev det mandag og starten på en NY uge! Jeg sidder og spiser lidt morgenmad, inden jeg snart hopper ud i bilen... på vej til Herning - efter en skøn og tiltrængt weekend i Odense. 

Idag vil jeg lige vise jer, det sidste hold billeder fra min ferie i Syd Frankrig ;) 

Billederne er fra vores besøg i den lille fortryllende by...
...også kaldet ”Frankrigs lille Venedig”
           

PORT GRIMAUD


Byen er omringet af vand


Udefra, ligner det en opstillet teater kulisse
Virkelig en fin "indgang" til byen
Behøver jeg sige noget? ;)


Ved "indgangen" til byen, kunne man også leje både
Her står vi på en af byens mange smukke broer
Virkelig en smuk by - igen ligner byen en kulisse
Her står jeg ved den fiskerestaurant som vi spiste ved-  den sidste aften
Man kan kun komme frem og tilbage i byen vha både eller på gåben


Vejret var fantastisk
Vores sidste aften
Hygge
Jeg fik lækker frisk laks
Søren fik Risotto
Nico og Brian fik også lækkert mad
På vej hen mod bilen
Vi kunne godt have blevet der i flere dage ;)

Der var flotte palmer overalt
Jeg nød det sidste sol - inden jeg skulle ind og sidde i en bil, i over 21 timer
Her står jeg ved indgangen til campingpladsen
Hjem det skulle vi ;)
TAK FOR EN FANTASTISK TUR

Det var virkelig en suveræn ferie - og vi skal med sikkerhed gentage succesen næste år...


Håber at I alle får en dejlig dag og rigtig god start på en ny uge ;)



L O V E

Ingen kommentarer:

Send en kommentar