lørdag den 3. november 2012

Julefrokost - mit outfit i torsdags






Som I nok ved, så var jeg til årets første JULEFROKOST igår. Det var virkelig et brag af en fest der bød på alt lige fra lækkert mad, hyggeligt pakkespil, tip en 13´er samt festlig dans og gøgl ;) 

Jeg skal nok vise jer lidt billeder derfra, her en af de kommende dage - blandt andet et billede af hvor jeg dyster i en flødebollekonkurrence, iført en alt for høj juletræshat samt alt for store kiksede briller ;) 

Jeg kan godt afsløre at jeg desværre IKKE vandt dysten ;) 
- Men endte i stedet med at få en masse flødebolle i håret!!!




Sådan endte jeg med at se ud i torsdags..
Jeg endte med at tage min nye Saint Tropez glimmer kjole på, som planlagt!
 MEN jeg undlod blandt andet at tage min store Second Female halskæde på, alle mine sølv ringe, min hårbøjle samt mine nye øreringe fra Pieces. Jeg valgte i stedet at holde mig til mine andre nye øreringe og mit brede sorte armbånd.
Hvad synes I? ;)


Jeg er særligt glad for de halvlange ærmer - det passer godt til sæsonen!
..og jeg er vild med at kjolen glitre
Som I kan se - så nåede jeg også at få lavet krøller
Lidt vind i håret ;) - var en meget kold aften....
Kjolen er lavet af Jersey og derfor utrolig behagelig at have på!

De nye øreringe - hvad synes I?


Da vejret var vådt og koldt, valgte jeg at iføre mig disse støvletter i stedet for mine pumps...




Kjolen levede fuldt op til mine forventninger ;) 
- og den kostede kun 400 kr. hvilket jeg ikke synes er så galt!

TAK FOR EN FANTASTISK AFTEN TEKO TØSER (+ drenge)!!!
YEAH! Hvor kan vi finde ud af at give den gas ;)



"NU må jeg hellere smutte på arbejde i Companys, måske jeg falder over en ny lækker julekjole, som jeg bare bliver nødt til at vise jer ;)  "

Ha´en rigtig god weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar