torsdag den 1. november 2012

ÅRETS FØRSTE JULEFROKOST 2012



Nyindkøbte kjole fra Saint Tropez - 399,- 




Samlet outfit til i aften - hvor jeg skal til årets første JULEFROKOST med hele min klasse  - fra TEKO


(kjole, pumps, halskæde, armbånd, øreringe, hårbøjle, ringe og clutch)



                Pumps købte jeg sidste år i Magasin - til 700-800 kr.-
Normalt køber jeg aldrig Friis&Co. - men disse skulle jeg bare eje!
(de er "100 %" skind - indeni er de beklædt med lækkert blødt skind og udenpå er de beklædt med sort ruskind og en sød stofsløjfe)
 Hårbøjlen - købte jeg sidste år i Pieces - tror den kostede 200 kr.-
 Øreringene har jeg lige købt ...også i Pieces til en 100,-
Halskæde fra Second Female 300,-
Armbånd - kan ikke huske hvor jeg har købt det henne
Mine fine sølv ringe: 3 fra Pilgrim og 1 fra Spinning
Den store ring, forærede jeg mig selv - da jeg blev uddannet til Designteknolog i sommers. De tre andre har jeg købt i forbindelse med vellykket eksamener (på TEKO).

Clutchen fra mærket Soaked in Luxury - købt for 350,-
Nu når der er dømt JULEFROKOST - så hører en god gang glimmer sig vidst til ;)
Hvad synes I?-
 Jeg regner med at tage sorte tynde strømpebukser på - og min sorte pelsvest udover... :)

Desuden skal håret være krøllet -måske som her på dette billede?

I må have en FANTASTISK torsdag (lille fredag) 
- nu vil jeg skynde mig til undervisning på TEKO.

 DERNÆST står den resten af dagen/natten på JULEEEEEEEEEEEEEEEEFROKOST !!!



SES I AFTEN SKØNNE PI`R (og drenge) TIL ÉT BRAG AF EN JULEFROKOST!


2 kommentarer:

  1. Flot outfit! Det ser så fabelagtig. Kan ikke vente med at se nogle billeder af julefrokost, mens du har det på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Jolina :) I indlægget "Julefrokost - mit outfit i torsdags" kan du se lidt billeder..- derudover får jeg i denne uge, lagt billeder op fra selve festen ;)

      Slet