fredag den 21. december 2012

RETRO SMÅKAGEDÅSE



















Denne fine retro småkagedåse fik jeg af min søde farmor
 – i starten af december.

Jeg er helt forelsket i den gamle kagedåse – som er mere end 70 år gammel. Dåsen har den gamle børnesang:”Klappe, klappe kage, i morgen skal vi bage, en til far en til mor, en til søster en til bror” 
,trykt på siden af sig. Dåsen kan bruges hele året rundt, da den ikke er udpræget juleagtig. Selvom den er meget slidt fremstår den så fin!

Det mest hyggelige ved den, er at det er min farmor der har haft den i alle de år, så der er en masse minder forbundet med den..... 

( -  og ja!, det overstående kan godt misforstås lidt :D :P  )


.... Kagedåsen er fyldt med min farmors hjemmelavede vaniljekranse - så bliver det ikke bedre ;)


HA´EN SKØN 21 DEC

(Husk at det er sidste chance idag, for at få sendt sine julekort...

 eller julepakker med PostDK)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar