lørdag den 1. december 2012

This is what you get - DECEMBER


SÅ BLEV DET - DECEMBER !


JAAAAA! så nåede vi endelig til DECEMBER måned
 - og det er atter blevet tid til en lille teaser, for hvad I kan forvente jer af bloggen!! 



December måned vil bestå af en masse dejlige, varme, hyggelige, vinterlige og til tider meget JULET indlæg... :)


Jeg vil blogge om ALT  -  lige fra de mange julegaveindkøb....



......adventsgaver fra mine forældre



.....hyggelige DIY indlæg ! Her kommer I til at følge min mor og jeg, når vi kaster os ud i de mange juleprojekter! 

Se indlæg hvor vi binder kranse, laver dekorationer, eksperimentere med dukkeler, forvandler papirsstjerner til flotte porcelænsfigurer og meget meget mere.

 I år har vi valgt at tage udgangspunkt i 

"BO BEDRE´s STORE JULEBOG". 
Så glæd jer ;)

Vi mangler også at få bagt de sidste julesmåkager
 - så se med og få lidt inspiration! ;) 



Endvidere vil I også komme med indenfor, når juletræet skal pyntes - d. 23 december.......


...og se med når vi på Østerbro, hjemme hos mine forældre, forbereder os til JULEAFTEN...

 - her kan I følge forberedelserne og de forskellige traditioner vi værner særligt om - hele JULEDAG samt JULEAFTEN! :)

Derudover - har min dejlige kæreste og jeg - 5 års kærestedag d. 26 december..- i den forbindelse kommer der et rigtig KÆRESTE indlæg ;) 

Måske han køber en lille gave til mig i år? ;)



Rigtig GLÆDELIG 1. DECEMBER 


Kig forbi bloggen denne måned - husk at under hver låge, gemmer der sig masser af hyggelige juleindlæg... 




Det bliver ikke kedeligt ;) 


Bloggen vil ose af JULESTEMNING!!






"Læses vi ved?"





Ingen kommentarer:

Send en kommentar