fredag den 28. december 2012

JULEGAVERNE 2012

Det smukke juletræ - i mine forældres hjem



Under træet gemte der sig lækre gaver....


Julegave fra min farmor - til Søren og jeg
Indeholdte to sæt bestik - SVIT-
- (så nu har vi 3 sæt ens bestik...-)


  Julegave fra mine forældre
En lækker hvid bh fra - Change -

Den anden julegave fra mine forældre

En skøn KUBUS lysetage i hvid

 De andre gaver fra min farmor (til Søren og jeg)
Begge pakker indeholdte disse smukke glas.- 6 små og 6 store glas
(så nu har vi 12 af hver)


Gave fra Sørens mormor

Lækker sportsbh og matchende løbebukser 
(Så nu er jeg klar til at indtage DGI huset for alvor)


Julegave til Søren og jeg - fra min svigerinde og bror
En sort lækker toastmaskine fra OBH
(Så nu kan vi endelig smide vores gamle ud:)
Julegave/ pasning af mine to småkusiner 
- til Søren og jeg - fra min morbror og tante

Det var en smuk sort stribet Kähler Omaggio vase (den store)


 Gave fra min lille kusine Frida

En fin bamse i perler


Julegave fra Sørens mor og mormor

En lækker sort vest som passer til det nye løbetøj og en tynd sort løbetrøje

Julegave fra min lille niece Sofie

Rigtig flot bøjle, som hun selv har malet


Gave fra min veninde Signe

En sød Kähler lysetage i grøn
(Passer til min grønne Kähler vase)


Gave fra min farmor

En hudfarvet læbestift - fra mit yndlings make-up mærke MAC




Julegave fra mine svigerforældre

Denne søde Architect- Bird af designeren Kristian Vedel

Julegave fra min mormor

Denne lækre sorte stropløse bh fra - Change -


Gave fra Sørens farmor

Flot lysestage fra mærket  Créton Maison


Denne flotte fashion bog
- fik jeg af min onkel og tante
Julegave fra min kæreste

En rejse til BERLIN - med hotelophold osv. 

(TUREN GÅR TIL BERLIN i februar eller april - uh hvor jeg glæder mig!!)



Pakkespilsgaver - juleaften

Disse gaver vandt jeg.... - 
- (nogen af gaverne byttede eller gav jeg væk)

  Hvad med jer?
 - har I fået hvad I ønskede jer? :)






RIGTIG GLÆDELIG BAG-JUL!! 

(Den største gave jeg fik - var selvfølgelig, at jeg ikke skulle sidde i kørestol <3 ) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar