søndag den 30. marts 2014

Fest, Sol og Flotte blomster


 Weekenden startede helt perfekt!
Fredag eftermiddag stod denne smukke buket blomster, 
da jeg kom hjem fra job. De var fra min søde mor.
FANTASTISK!


Fredag aften brugte vi på at fejre min bedste vens
firma - BOWNTY´s  3 års fødselsdag.
Fødselsdagen blev fejret nær Strøget i "Huset i magstræde" og
der blev festet igennem til den helt store guldmedalje
, med over 150 mennesker. Det mest hyggelige var, at vi
festede med nogen venner som vi ikke har set i et par år.   

Lørdag stod vi tidligt op, og skyndte os ud
i det skønne solskinsvejr.


Ved en 12 tiden cyklede vi ind til
 Christiansborgs slotsplads
for at se (høre) Kronprinsen åbne
Danmarks første VM i halvmarathon.  


Der var virkelig mange mennesker,


   Men vi fandt heldigvis en ledig bænk,
lidt væk fra menneskemængden.

Dernæst cyklede vi hen på Gråbødreplads og
spiste lidt italiensk mad i solen...

I dag, søndag sov vi længe og startede morgenen med 
lidt formel 1.

Efter morgenmaden smuttede manden på golfbanen...


... og jeg tog over i Fields -
 og kom til at købe alt for meget! 

Senere tog vi hen i Bella centret til
Outletmesse... - og til vores store overraskelse
endte jeg med ikke at købe noget!
Hvorimod manden endte med, at købe hele 6 skjorter. 



Nu vil vi nyde aftenen på sofaen ;)

God søndag derude! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar